Klachtenstructuur op orde

klachtenstructuur-boek

Een goede klachtenstructuur kan veel ellende voorkomen

De drempel om ongewenst te bespreken met iemand binnen de eigen organisatie, ligt voor de meeste mensen zeer hoog. Een goede klachtenstructuur helpt werknemers die met dergelijk ongewenst gedrag te maken krijgen.

Intern ongewenst gedrag vormt altijd een risico op het moment dat mensen met elkaar samen dienen te werken. Een goede klachtenstructuur biedt werknemers de richtlijnen omtrent het bespreekbaar maken van ongewenst gedrag in een organisatie.

29%

van de werknemers ervaart ongewenst gedrag op het werk

37%

van al het verzuim wordt veroorzaak door werkstress

€250

kost een gemiddelde verzuimdag per werknemer

25%

van de werknemers verlaat een bedrijf vanwege ongewenst gedrag

Belangrijk voor de volgende functies:

Een goede klachtenstructuur helpt werknemers tijdig problemen bespreekbaar maken

Dossiervorming

Maak dossiers aan en krijg de mogelijkheid deze voor vertrouwenspersonen inzichtelijk te maken.

Goede beveiliging

Gegevens in ons platform zijn goed beveiligd zodat ongeautoriseerden geen toegang kunnen krijgen tot de zeer gevoelige (bedrijfs)informatie.

Vereenvoudig het werk

Het Blue Feniks platform helpt een aantal werkzaamheden te vereenvoudigen en automatiseren.

functies-software-vertrouwenspersonen

Goede support

Wij zijn 24/7 via ons ticketsysteem bereikbaar.

Mobiele app

Voor iOS en Android om het makkelijk te maken voor werknemers.

Gebruikersvriendelijk

We bieden uitleg in de app en geven ook trainingen.

Desktop omgeving

Managers kunnen inloggen om belangrijke inzichten te krijgen

APIs

Ons platform biedt de mogelijkheid data met andere software systemen uit te wisselen

Op maat gemaakte opties

Wij bieden bedrijven de optie alleen voor hen interessante modules af te nemen

Relevante berichten

Wil je weten hoe Blue Feniks jou kan helpen de gezondheid van jouw organisatie te verbeteren?