Arbodeskundige

arbodeskundige

Werkomstandigheden in kaart brengen en verbeteren

De arbodeskundige heeft een grote kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsgerelateerde zaken. Om deze rol op de juiste manier te kunnen vervullen, is het belangrijk inzicht te hebben in de juiste gegevens omtrent de arbeidsomstandigheden bij organisaties.

Het Blue Feniks platform geeft arbodeskundigen de mogelijkheid een risicoinventarisatie en evaluatie uit te voeren en om inzicht te krijgen in wat er speelt onder de medewerkers – waarmee je direct handvaten hebt om het werkgeluk van werknemers te kunnen verbeteren, daar waar dat nodig is.

Eigen inlog

Krijg een eigen inlog om eenvoudig alle relevante functies te kunnen gebruiken gebruiken.

Communicatie

Het platform biedt de gelegenheid vertrouwelijk via chat te communiceren.

Eigen informatie

Deel eenvoudig informatie met werknemers via de interface van het platform.

Rapportage

Meerdere rapporten om met het management en de ondernemingsraad te kunnen delen.

De arbodeskundige is er voor bevordering van een gezonde en veilige werkplek

Dossiervorming

Maak dossiers aan en krijg de mogelijkheid deze met anderen te delen.

Goede beveiliging

Gegevens in ons platform zijn goed beveiligd zodat ongeautoriseerden geen toegang kunnen krijgen tot de zeer gevoelige (bedrijfs)informatie.

Het Blue Feniks platform helpt een aantal werkzaamheden te vereenvoudigen en automatiseren.

arbodeskundige-werknemer

Wil je weten hoe Blue Feniks jou kan helpen de gezondheid van jouw organisatie te verbeteren?